SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CKM liderem, zyskuje Playboy i Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w październiku 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 87 068 egz. (111 151 egz. w analogicznym okresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) - 83 913 egz. (wzrost o 58 proc.), na trzecim "Men's Health Polska" (Men's Health Polska) - 70 596 egz. (wzrost o 9,7 proc.) a na czwartym magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 68 666 egz. (wzrost o 2,5 proc.).

październik

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 87068 111151
Playboy 83913 52935
Men's Health Polska 70596 64336
Logo 68666 66934


2007

październik wrzesień
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 87068 91301
Playboy 83913 59984
Men's Health Polska 70596 71066
Logo 68666 63062

W październiku 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 41 688 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 35 458 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 28 850 egz. (rok wcześniej 29 072 egz.).

październik

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 41688 35458
Manager Magazin 28850 29072


2007

październik wrzesień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 41688 34738
Manager Magazin 28850 29827

Dołącz do dyskusji: CKM liderem, zyskuje Playboy i Forbes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl