Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w październiku 2007
sprzedaż ogółem na poziomie 87 068 egz. (111 151 egz. w
analogicznym okresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP
na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn
opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) -
83 913 egz. (wzrost o 58 proc.), na trzecim "Men's Health Polska"
(Men's Health Polska) - 70 596 egz. (wzrost o 9,7 proc.) a na
czwartym magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 68 666 egz. (wzrost o
2,5 proc.).
październik |
|
2007 |
2006 |
ZKDP |
Sprzedaż
ogólem |
CKM |
87068 |
111151 |
Playboy |
83913 |
52935 |
Men's Health
Polska |
70596 |
64336 |
Logo |
68666 |
66934 |
2007 |
|
październik |
wrzesień |
ZKDP |
Sprzedaż
ogólem |
CKM |
87068 |
91301 |
Playboy |
83913 |
59984 |
Men's Health
Polska |
70596 |
71066 |
Logo |
68666 |
63062 |
W październiku 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych -
największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 41 688 egz.
(w analogicznym okresie 2006 roku - 35 458 egz.). Na drugim miejscu
znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 28 850 egz. (rok
wcześniej 29 072 egz.).
październik |
|
2007 |
2006 |
ZKDP |
Sprzedaż
ogólem |
Forbes |
41688 |
35458 |
Manager Magazin |
28850 |
29072 |
2007 |
|
październik |
wrzesień |
ZKDP |
Sprzedaż
ogólem |
Forbes |
41688 |
34738 |
Manager Magazin |
28850 |
29827 |
Dołącz do dyskusji: CKM liderem, zyskuje Playboy i Forbes