'Claudia' ma 15 lat
Miesięcznik "Claudia" (G+J Polska) świętuje w swoim ukazującym się właśnie majowym numerze 15-lecie obecności na polskim rynku. Z tej okazji rozpoczyna się kampania promująca czasopismo.
Pierwszy numer "Claudii" ukazał się 19 kwietnia 1993 roku i liczył 16 stron. Miesięcznik był pierwszym magazynem w portfolio wydawnictwa G+J Polska. Przez 15 lat "Claudia" zyskała pozycję lidera wśród wszystkich miesięczników w Polsce: od 11 lat ma najwyższe czytelnictwo, a od 6 lat najwyższe przychody z reklam. Czasopismo zostało dwukrotnie - w 2003 i 2005 roku - wyróżnione Asem Empiku.
Ukazujące się obecnie majowe 181. wydanie "Claudii" zawiera kilka publikacji związanych z jubileuszem 15-lecia istnienia czasopisma. I tak pod hasłem "Claudia zmieniła moje życie" będzie można przeczytać historie czytelniczek, które radykalnie zmieniły swoje życie pod wpływem artykułu w tym miesięczniku - jedna zdecydowała się na dziecko metodą in vitro, druga poznała męża przez biuro matrymonialne opisane w magazynie, trzecia zaś wygrała udział w zabawie "10 lat w 10 dni". Z okazji 15-lecia swojego istnienia "Claudia" przygotowała też konkurs dla czytelniczek, w którym jedną z nagród jest spotkanie z zespołem redakcyjnym czasopisma.
Jubileuszowy numer "Claudii"będzie promowa kampania reklamowa obejmująca telewizję (TV: TVN, TVN 7, Polsat, TV4), internet (wp.pl, kobieta.pl) i prasę branżową (Press i Media Marketing Polska). Kreacją spotów telewizyjnych zajęła się agencja reklamowa Badi Bad, reklamy internetowe przygotował G+J , a zakupem mediów w obu nośników zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: 'Claudia' ma 15 lat