SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola Cherry po roku wróciła do sprzedaży, reklamują ją nastolatki odkrywające lato zimą (wideo)

Coca-Cola Poland Services po niecałym roku przerwy przywróciła na rynek napój Coca-Cola Cherry. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Odkryj w sobie lato!”.

Wycofanie Coca-Coli Cherry ze sprzedaży w Polsce ogłoszono pod koniec 2017 roku. Coca-Cola Poland Services tłumaczyła, że to część realizacji strategii obniżania kaloryczności w napojach. W zamian do sprzedaży trafiła Coca-Cola Zero Cukru.

Jednak od niedawna Coca-Cola Cherry znów jest dostępna w sklepach. - Powrót tego wariantu smakowego jest odpowiedzią na oczekiwania i prośby ze strony konsumentów - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl dział komunikacji Coca-Cola Poland Services.

Właśnie ruszyła kampania pod hasłem „Odkryj w sobie lato!”, w której promowane są Coca-Cola Cherry i Lime. Reklamy pokazują parę nastolatków, którzy dzięki tym napojom w nudnej, szarej scenerii zimowej odnajdują radość i zabawę. W spocie odzwierciedlają to animacje kojarzące się z latem i tropikami dodane do realistycznego przekazu.

 

Działania zaplanowano na cały bieżący kwartał, obejmują telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.

Kreacją kampanii i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa, spot wyreżyserował duet Jakubowska - Gronowski, a materiały do punktów sprzedaży przygotowała agencja Fortis. Za działania w social media odpowiada Liquid Thread.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Cherry po roku wróciła do sprzedaży, reklamują ją nastolatki odkrywające lato zimą (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz
Fajna reklama, ale wydaje mi się, że Biteme!Concept zrobiłoby to lepiej.
0 0
odpowiedź
User
Virtu
Więcej smaków, to ludzie piliby z ciekawości
0 0
odpowiedź
User
Virtu
Więcej smaków, to ludzie piliby z ciekawości
0 0
odpowiedź