Coca-Cola poszerza ofertę o nowy smak: pomarańczy i wanilii
Koncern Coca-Cola poinformował, że pod koniec lutego wprowadzi na wybranych rynkach do oferty swojej kluczowej marki nowy wariant smakowy: pomarańcza i wanilia. Ostatnio portfolio Coca-Coli rozbudowano 10 lat temu.
Wprowadzenie nowego smaku poprzedziły badania fokusowe. Grupie badanych osób zaprezentowano do przetestowania kilka różnych smaków Coca-Coli: malinowy, imbirowy i cytrynowy oraz o smaku pomarańczy i wanilii. Ich wybór padł na ten ostatni smak.
Coca-Cola Orange Vanilla w pierwszej kolejności trafi do sprzedaży w USA. Wcześniej smak ten testowano w Kanadzie. Dostępny będzie w wersji klasycznej oraz w wersji zero cukru.
Kate Carpenter, brand director w Coca-Cola Trademark tłumaczy, że wprowadzenie nowego smaku ma zachęcić klientów do wybierania produktów właśnie tej marki i jest też odpowiedzią firmy na potrzeby konsumentów. Sprzedaż smakowej Coca-Coli wzrosła w III kwartale ub.r. o 2 proc.
Wkrótce w USA ma ruszyć nowa kampania reklamowa, w której będzie promowana Coca-Cola Orange Vanilla.
Równolegle marketer zmienia na rynku amerykańskim opakowania dotychczas sprzedawanych wariantów smakowych Coca-Coli: Cherry Coke i Vanilla Coke.
Wprowadzenie na stałe nowego smaku do oferty Coca-Cola jest pierwszą taką zmianą w portfolio marki od ok. 10 lat. W 2007 roku firma wprowadziła Vanilla Coke, a w 1985 roku - Cherry Coke.
Koncern Coca-Coli co jakiś czas wprowadza – jako linie limitowane – warianty smakowe napoju, np. latem ub.r. w Polsce sprzedawana była Coca-Cola z limonką, a w okresie świątecznym – o smaku cynamonowym.
Na początku stycznia br. przywrócono sprzedaż wiśniowej Coca-Coli w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola poszerza ofertę o nowy smak: pomarańczy i wanilii