SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola z własnym internetowym serialem „Seen” dla nastolatków

Coca-Cola realizuje autorski serial dla nastolatków nagrywany smartfonami. „Seen” można oglądać na YouTube, Facebooku oraz aplikacji Woah. Projekt powstaje we współpracy z domem mediowym MediaCom oraz platformą DDOB.

„Seen” to historia czterech przyjaciół: Alexa, Elly, Jake’a i Niny, widziana z perspektywy smartfonów. Bohaterowie opowiadają o zdarzeniach przez komunikatory, aplikacje i serwisy społecznościowe, które dla nich są naturalnym środowiskiem porozumiewania. Każdy z zaplanowanych ośmiu odcinków trwa ok. 6 minut. Taka skompresowana forma ma zaangażować najmłodszych użytkowników.

Serię można oglądać na profilach Coca-Cola Polska na Facebooku, YouTube oraz na platformie Woah. Projekt wspiera kampania w telewizji, digitalu oraz aplikacji Woah.

Serial promują także influencerzy i mikroinfluencerzy: Abstrachuje.TV, Lila Janowska, True Beauty  Is Internal, Friz i Eniia.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom, za współpracę z mikroinfluencerami i promocję serialu - platforma zrzeszająca influencerów DDOB.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola z własnym internetowym serialem „Seen” dla nastolatków

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
A potem są z "oglądaczy" takich treści...np. wyborcy i głos leci do urny.
0 0
odpowiedź
User
Kajtek
Szkoda, że nie pobudzamy w nich ciekawości, nie są robione rzeczy wartościowe już. Kolejna płytka rzecz.... żenujące i płytkie. Teraz to potem Majdan z Rozenkową a na koniec M jak Miłość.
0 0
odpowiedź
User
Kacper
Przez takie "seriale" telewizja będzie jeszcze wiele lat rządzić.
0 0
odpowiedź