SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Comcast dołącza do internetowego przedsięwzięcia News Corp. i NBC

Koncern Comcast Corp. ogłosił, że dołączy do planowanego przez News Corp. i NBC Universal przedsięwzięcia, którym ma być internetowy serwis wideo.

Uruchomienie nowego serwisu planowane jest na lato. Znajdą się w nim programy telewizyjne, filmy i klipy. Ma on być konkurencją dla należącego do Google YouTube. Comcast będzie partnerem dystrybucyjnym i dostawcą treści. Wcześniej w przedsięwzięcie zaangażowały się takie firmy jak Yahoo, Microsoft, AOL i MySpace. Ze strony reklamodawców swój akces zgłosiły m.in. Cadbury Schweppes Plc, Cisco, Intel i General Motors.

Przedsięwzięcie ma pozwolić właścicielom praw autorskich do materiałów jakie będą zamieszczane w serwisie na większą nad nimi kontrolę i czerpanie zysków z reklam.

W serwisie, którego nazwa nie jest jeszcze znana, znajdą się programy z takich należących do Comcast stacji telewizyjnych jak E!, Style, G4, Versus i Golf Channel. Również na stronach internetowych koncernu będzie można oglądać klipy z nowego serwisu.

Comcast Corp. jest największym operatorem telewizji kablowej i dostawcą internetu w Stanach Zjednoczonych.

Dołącz do dyskusji: Comcast dołącza do internetowego przedsięwzięcia News Corp. i NBC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl