comScore: Google zyskuje, reszta traci
W kwietniu bieżącego roku amerykańscy internauci wykonali 10,58miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.
W porównaniu z marcem (10,77 miliarda wyszukiwań) oznacza tospadek o 2 procent - informuje serwis Marketing Charts, powołującsię na dane firmy badawczej comScore.
Swój najlepszy w historii wynik z marca poprawiła wyszukiwarkaGoogle, która zwiększyła swoje rynkowe udziały w porównaniu zpoprzednim miesiącem z 59,8 do 61,6 procenta.
Tymczasem wszystkie pozostałe sklasyfikowane przez comScoreczołowe wyszukiwarki zanotowały spadki. Na kolejnych miejscachznalazły się: Yahoo (20,4 procenta udziałów w rynku, spadek o 0,9procenta wobec marca), Microsoft (9,1 procenta, spadek o 0,3procenta), AOL (4,6 procenta, spadek o 0,2 procenta) oraz Ask (4,3procenta, spadek o 0,2 procenta).
Podobna sytuacja miała miejsce pod względem liczby wyszukiwań.tylko Google zanotowało tutaj 1-procentowy wzrost, podczas gdypozostałe traciły. Najwyższy spadek stał się udziałem Ask (o 9procent), a następnie Yahoo i AOL (po 6 procent) oraz Microsoft (o5 procent).
źródło: Marketing charts
Dołącz do dyskusji: comScore: Google zyskuje, reszta traci