Crispin kupuje Daddy
Agencja reklamowa Crispin Porter & Bogusky przejęła szwedzkąagencję cyfrową Daddy.
Wartość transakcji nie została ujawniona. Daddy, mająca swojąsiedzibę w Göteborgu, zmieni teraz swoją nazwę na Crispin Porter& Bogusky Europe i będzie funkcjonować jako oficjalneeuropejskie centrum amerykańskiej agencji.
Na naszym kontynencie CP&B ma już małe biura w Londynie,Hiszpanii oraz Niemczech. Teraz będą one działać jako placówkiośrodka w Szwecji, który ma być zarządzany przez dotychczasowekierownictwo Daddy.
Szwedzka agencja została w 2000 roku założona przez JonasaHedebacka (dyrektor wykonawczy) oraz Gustava Martnera i BjornaHoglunda (dyrektorzy kreatywni). Pracują w niej 54 osoby, a wśródklientów obsługiwanych przez Daddy są Heinz, SAS, Philips, Capio,Ciba Vision, Posten, Scania, TeliaSonera i Autodesk.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Crispin kupuje Daddy