Cropp, House i Reserved ponownie na Facebooku
Wczoraj marki Cropp, House i Reserved (LPP) wróciły na portal Facebook. Wcześniej zostały z niego usunięte z powodu umieszczeniach na nich wpisów z linkami do złośliwego oprogramowania.
Profile Cropp, House i Reserved z Facebooka zniknęły 3 marca z powodu zainfekowania złośliwą aplikacją spamującą Find Your Stalker. Internauci, którzy klikali w odnośniki albo komentowali posty, nieświadomie rozsyłali podobne wpisy swoim znajomym (więcej na ten temat).
- Wspólne działania LPP oraz Facebook doprowadziły do wyeliminowania złośliwej aplikacji, co pozwoliło na reaktywację wszystkich trzech profili - powiedziała Monika Kapłan-Gerc dyrektor marketingu LPP.
Cropp, House i Reserved to jedne z najpopularniejszych polskich marek na Facebooku. Według danych z wczoraj ich fanpage’e miały ponad 240 tys. użytkowników (Cropp - 265 000, House - 240 000, Reserved - 250 000).
Dołącz do dyskusji: Cropp, House i Reserved ponownie na Facebooku