Czołowe serwisy internetowe w Wielkiej Brytanii
Strony należące do Google i Fish4 były we wrześniu odpowiednio najczęściej odwiedzanymi i najwięcej zyskującymi własnościami internetowymi na rynku brytyjskim.
We wrześniu strony Google zanotowały 28,6 miliona unikalnych odwiedzin w Wielkiej Brytanii - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej comScore.
Za Google znalazły się kolejno strony należące do: Microsoftu (26,9 miliona unikalnych odwiedzin), eBay (21,4 mln), Yahoo (20,8 mln), BBC (18,7 mln), Ask Network (15 mln), Time Warner Network (14,3 mln), Amazon (13,6 mln), Wikipedii (13,3 mln) oraz Fox Interactive Media (12,5 mln).
Z kolei strony należące do Flash4 we wrześniu zyskały na rynku brytyjskim najwięcej w porównaniu z sierpniem. Zanotowały one 2,9 miliona unikalnych odwiedzin (wzrost o 34 procent). Następne pod tym względem były strony należące do: British Airways (3,8 milina unikalnych odwiedzin, wzrost o 31 procent), Answers.com (3,3 mln, wzrost o 28 procent), HMV (3,4 mln, wzrost o 25 procent), WordPress (3,8 mln, wzrost o 25 procent), Six Apart (3,5 mln, wzrost o 23 procent), ITV (5 mln, wzrost o 20 procent), Sun-Times Media Group (2,8 mln, wzrost o 18 procent), Arcadia Group Limited (2,7 mln, wzrost o 17 procent) oraz Wikipedii (13,3 mln, wzrost o 15 procent).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Czołowe serwisy internetowe w Wielkiej Brytanii