'Cztery Kąty' z plebiscytem wsparte kampanią reklamową
Miesięcznik "Cztery Kąty" rozpoczyna plebiscyt "Miejsca szczególne"na najciekawiej urządzone lokale publiczne. Najnowszy numerczasopisma jest wsparty kampanią reklamową.
Rozpoczynany we wrześniowym wydaniu "Czterech Kątów" plebiscyt"Miejsca szczególne" ma na celu odkrycie najciekawiejzaprojektowanych i urządzonych restauracji, bibliotek, salonówusługowych i innych miejsc. Lista laureatów zamieszczona będzie wprzyszłorocznym marcowym numerze miesięcznika.
Trafiające do sprzedaży 20 sierpnia wydanie "Czterech Kątów"wspiera kampania reklamowa prowadzona w prasie ("Gazeta Wyborcza" ijej dodatki oraz inne czasopisma Agory), telewizji (m.in. TVP,Polsat, TVN, TVN24, TVN Style, TVP Polonia), Radiu Złote Przebojeoraz na portalu internetowym Gazeta.pl. Spoty reklamoweprzygotowało Studio Badi Badi, a media zaplanował dom mediowyStarlink.
Dołącz do dyskusji: 'Cztery Kąty' z plebiscytem wsparte kampanią reklamową