SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Data PR pozyskała nowego klienta

Agencja Data Public Relations podpisała umowę na stałą obsługę firmy Armatura Kraków SA, producenta armatury łazienkowej.

Rok temu firma rozpoczęła restrukturyzację i reorganizację.

Działania agencji skupią się na utrwalaniu pozytywnego wizerunku spółki i marki Armatura w mediach, wśród klientów i partnerów strategicznych. Data PR zajmie się: ujednoliceniem wizerunku, media relations, oraz komunikacją marketingową.

Tym samym odpowiedzialna będzie za kreowanie aktywności publicznej i medialnej Armatury Kraków.

Dołącz do dyskusji: Data PR pozyskała nowego klienta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl