Dentsu Aegis Network utrzymał obsługę Kellog, w Polsce odpowiada za nią Carat
Holding marketingowy Dentsu Aegis Network w wyniku wygranego przetargu nadal będzie zajmował się międzynarodową obsługą mediową koncernu Kellog (produkującego płatki śniadaniowe, ciastka i przekąski, m.in. Prinlges i Corn Flakes). Na naszym rynku odpowiada za to dom mediowy Carat Polska.
Przetarg obejmował 31 krajów z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, dotyczył planowania, strategii oraz zakupu mediów. Nie podano, ile ani które inne firmy oprócz Dentsu Aegis Network brały w nim udział.
- W czasie szczegółowego procesu przetargowego agencje Carat i iProspect potwierdziły swoje solidne kompetencje w zakresie planowania i zakupu mediów w regionie EMEA. Co ważne, pokazały także wizję rozwoju naszych działań mediowych przez najbliższe trzy lata - uzasadnił Chris Nolan, regionalny dyrektor Kellogg ds. mediów i digitalu.
Dentsu Aegis Network pracuje dla Kellogs od 2008 roku.
Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network utrzymał obsługę Kellog, w Polsce odpowiada za nią Carat