692 tys. widzów nowego programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, 6,52 mln zł z reklam
Nowy program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” oglądało średnio 692 tys. widzów. Produkcja dała Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję wicelidera w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 6,52 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki nowego serialu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” na antenie Polsatu oglądać można było w niedziele o godz. 17.40, w okresie od 7 marca do 11 kwietnia br. Średnia widownia produkcji wyniosła 692 tys. osób, co przełożyło się na 5,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 838 tys. oglądających.
Polsat w paśmie nadawania polskiej odsłony „Design Dream” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. „Ojca Mateusza” i teleturniej „Jaka to melodia?”, osiągała 10,34 proc. udziału. Druga była TVP2 (gł. „Panorama”, „Pogoda” i „Boso przez świat”; 6,75 proc.), a czwarty - TVN (filmy i „Równi sobie”; 3,99 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” wyniosły 6,52 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
O czym program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”
W każdym odcinku programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” w Polsacie sześciu projektantów wnętrz ma zadanie stworzyć projekt pomieszczenia jak najbardziej dopasowanego, pod względem funkcji i stylu, do wymagań bohaterów odcinka. Projekty mają być odpowiedzią na zmiany zachodzące w życiu tych osób.
Ich prace ocenia jury w składzie Jakub Szczęsny oraz Anna Cybulska. Show prowadzi piosenkarka Anna Wyszkoni.
Partnerem reklamowym programu jest Ikea. Za realizację programu odpowiada Rochstar. Projekt jest oparty na licencji zagranicznej.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: 692 tys. widzów nowego programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, 6,52 mln zł z reklam
Ale bardziej na plus niż minus. Widać z danych, że podoba się młodszej widowni.