Dialog uruchomi w marcu centrum telefoniczne w Legnicy
Dialog przygotowuje w Legnicy centrum telefonicznej obsługiklienta. Firma modernizuje na razie przeznaczony na nie lokal iprowadzi rekrutację pracowników.
Dialog przez swoją spółkę zależną Avista Media podpisał właśnieumowę wynajmu trzech pięter biurowca w Legnicy, gdzie zamierzastworzyć centrum telefonicznej obsługi klienta. Do końca lutegoprzyszłego roku potrwa kompleksowa modernizacja tych przestrzeni iinstalacja infrastruktury informatycznej. Jednocześnie AvistaMedia, która prowadzi pod Wrocławiem pierwsze contact centerDialogu, będzie rekrutować i szkolić pracowników.
- Uruchomienie drugiego contact center wynika z naszegonastawienia na masową obsługę klientów ze szczególnymuwzględnieniem technicznego wsparcia na odległość: doradztwaserwisowego, zgłoszenia awarii, instrukcji obsługi dla nawetnajbardziej zaawansowanych usług i technologii - uzasadnia AndrzejSobczak, prezes spółki.
Avista Media planuje uruchomić contact center w Legnicy w marcuprzyszłego roku. Do końca czerwca obsługę klientów ma w nimprowadzić 60 osób.
Dołącz do dyskusji: Dialog uruchomi w marcu centrum telefoniczne w Legnicy