Disney przez charytatywną akcję promuje nowy serial
Z okazji premiery serialu animowanego „Lwia straż”, Disney Polska zaangażuje się na Instagramie w kampanię charytatywną dla afrykańskich lwów.
Aby wziąć udział w kampanii, użytkownicy Instagrama muszą nagrać wideo, w którym zaryczą jak lew i wrzucą je na swój profil z hashtagami #DisneyJuniorLwiaStraz #DisneyRykDlaLwow @disney_polska. Dodatkowo powinni oznaczyć 3 osoby, które zrobią to samo w 24 godziny. Za każde wideo Disney Polska przeznaczy złotówkę na pomoc afrykańskim lwom. Akcja potrwa do 17 kwietnia.
„Lwia straż” to kontynuacja kultowego „Króla lwa”. W serialu pojawią się znani z filmu bohaterowie - Mufasa, Timon, Pumba, Rafiki i Zazu. Pierwszy odcinek „Lwiej straży” Disney Junior pokaż 18 kwietnia br o godzinie 18:30.
Disney Junior to stacja emitująca seriale i programy dla dzieci w wieku przedszkolnym. Jest dostępna m.in. w UPC, Vectrze i Cyfrowym Polsacie.
Disney Junior w marcu br. miał 0,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym.
Dołącz do dyskusji: Disney przez charytatywną akcję promuje nowy serial