„Do wyboru, do koloru” hasłem kampanii Ritter Sport
Producent czekolady Ritter Sport rusza z kampanią promocyjną pod hasłem „Do wyboru, do koloru”. Ma na celu umocnić wśród konsumentów wizerunek czekolad.
Zaplanowane są działania OOH (digital outdoor / indoor) na terenie galerii handlowych rozlokowanych w największych polskich miastach, a także aktywności w digitalu – na popularnych portalach internetowych, w serwisie You Tube oraz z wykorzystaniem narzędzia smart TV.
Kreacje statyczne i wideo przygotowane na potrzeby kampanii akcentować będą kluczowe benefity produktu, a także różnorodność oferty produktowej Ritter Sport.
Zobacz: Ritter Sport z limitowaną serią farb promuje czekolady
– W tej odsłonie naszej kampanii chcemy umocnić wizerunek naszych czekolad, które na rynku wyróżniają się nie tylko smakiem i prostym, jakościowym składem, ale także charakterystycznym, kwadratowym kształtem i wyrazistą kolorystyką opakowań. Postawiliśmy na szerokie kanały dotarcia uwzględniające zarówno digital, jak i OOH, aby w kluczowym okresie okołoświątecznym docierać do interesującej nas grupy docelowej – podsumowuje Dominika Barycka, brand managerka marki Ritter Sport w Novi FMCG.
Kampania potrwa do 15 kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: „Do wyboru, do koloru” hasłem kampanii Ritter Sport