'Doprawiamy orientem' w kampanii restauracji Sphinx
Pod hasłem "Doprawiamy orientem" rusza kampania promująca nowe menu restauracji Sphinx. Akcja obejmuje działania BTL i PR.
Kampania "Doprawiamy orientem" promuje 25 dań wprowadzanych do menu w restauracjach Sphinx. Przekaz podkreśla, że wśród nowych potraw są dania egzotyczne, np. pizza z shoarmą czy sosy z orientalnymi przyprawami. - Na tym rodzaju kuchni opierała się pierwotna koncepcja działania sieci, do której wracamy w odświeżonej odsłonie - opisuje Bogdan Bruczko, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.
Rozszerzone menu promują plakaty, bannery i podkłady we wszystkich 96 restauracjach tej sieci oraz oferty specjalne, takie jak lampka wina do posiłku i kawa gratis do każdego deseru. Kreację kampanii - zaplanowanej na co najmniej trzy miesiące - przygotowała agencja Masteam, a działania public relations prowadzi Practum Consulting.
Dołącz do dyskusji: 'Doprawiamy orientem' w kampanii restauracji Sphinx