„Down the road. Zespół w trasie” hitem TTV. Program śledzi 495 tys. widzów
Nowy program „Down the road. Zespół w trasie” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 495 tys. widzów. Cykl ma dwukrotnie wyższe wyniki względem średnich długookresowych udziałów TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Nowy cykl „Down the road. Zespół w trasie” na antenie TTV oglądać można w niedziele o godz. 22.05, począwszy od 23 lutego br. (w dniu premiery pokazano dodatkowy odcinek o 22.30). Średnia widownia czterech pierwszych odcinków programu wyniosła 495 tys. osób, co przełożyło się na 4,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się drugi odcinek cyklu. Przyciągnął uwagę 631 tys. osób.
Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 2,24 proc., a w grupie 16-49 było to 3,35 proc. Program ma około dwukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
„Down the road. Zespół w trasie” to polska wersja belgijskiego formatu „Down the road”, który został zrealizowany w Belgii i emitowany również w telewizji holenderskiej. Audycja opowiada o szóstce młodych osób z zespołem Downa, które wraz z Przemysławem Kossakowskim ruszają w podróż po sześciu krajach. Zmierzą się ze stereotypami, które często określają ich jako niesamodzielnych i wymagających opieki.
Dołącz do dyskusji: „Down the road. Zespół w trasie” hitem TTV. Program śledzi 495 tys. widzów