'Drapacz Chmur' z dodatkowymi stacjami
27 sierpnia br. biura handlowe Grupy Radiowej Agory, Time Sp. zo.o. oraz CR Media Consulting S.A. wprowadzają na rynek poszerzonyo dodatkowe stacje produkt 'Drapacz Chmur'.
Do stacji (Sieć Eska, Eska Rock, Siec Agora, Tok FM i siećAd.point) dołączyły: sieć Vox FM, sieć Plusa oraz ponadregionalneRadio Wawa.
Dwie oferty w ramach pakietu "Drapacz Chmur" pozwolą naelastyczne dopasowywanie go do potrzeb klientów. Pierwsza opartajest o stacje Grupy Radiowej Agory i Grupy Radiowej Time oraz siećRadia Wawa. Druga o sieć Ad.point i sieć Radia Plus. - Takakonstrukcja umożliwi zróżnicowanie cen, a co za tym idzie znacznieszerszą dostępność produktów firmowanych przez markę - mówiAgnieszka Odachowska, PR Manager Radio Eska Time Sp. z o.o.
Kampanie z wykorzystaniem "Drapacza", tak jak poprzednio, mogąbyć realizowane za pośrednictwem trzech biur, tj. Time, Agory i CRMedia. Wszystkie kampanie zaakceptowane i zaplanowane do dnia 21sierpnia, będą zrealizowane według dotychczasowej oferty. Zleceniazłożone po tej dacie będą realizowane z wykorzystaniem nowychproduktów.
- Stworzenie pakietu "Drapacz Chmur" wzbogaciło ofertę radiowąna polskim rynku. Dodawanie kolejnych podmiotów świadczy o sukcesietego produktu i niesłabnącym zainteresowaniu. Pakiet jest bardzodobrym sposobem na dotarcie do szerokich grup docelowychzamieszkałych w średnich i dużych miastach, a dodawanie kolejnychstacji zwiększa potencjalny zasięg pakietu. Szczególnie istotnązmianą wydaje się dołączenie ponadregionalnego radia Wawa, która tostacja jako jedyna na rynku nadaje tylko i wyłącznie polskiepiosenki, przez co posiada unikatowych słuchaczy - komentujeKrzysztof Kuligowski, Radio Director domu mediowego Carat.
Dołącz do dyskusji: 'Drapacz Chmur' z dodatkowymi stacjami