SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Drobne przyjemności i zestawy za 9,90 zł w kampanii Pizzy Hut (wideo)

Rusza telewizyjna kampania reklamująca zestawy za 9,90 zł i inne pozycje z oferty „W dobrej cenie” Pizzy Hut. Akcję na zlecenie AmRestu przygotowały firmy Red8 Advertising, Lemon i OMD.

Nowa kampania Pizzy Hut przede wszystkim prezentuje przede wszystkim zestawy za 9,90 zł, z których każdy oprócz dania głównego zawiera napój. Akcja ma też na celu zmianę postrzegania restauracji tej sieci i ich oferty produktowej tak, by kojarzyły się one z dużym wyborem smacznych posiłków na każdą kieszeń i na różne okazje. Celem tych działań - obejmujących też wyodrębnienie w menu restauracji sekcji „W dobrej cenie” - jest przyciągnięcie do Pizzy Hut nowych grup klientów.

W ramach kampanii 30-sekundowy spot jest emitowany m.in. w TVN, Polsacie oraz w kanałach tematycznych z pakietów Discovery, Atmedia Max Young i Atmedia Adult. Akcja obejmuje też materiały POS i karty menu z odświeżonym layoutem. Kreację spotu telewizyjnego przygotowała agencja Red8 Advertising, jego realizacją zajął się dom produkcyjny Lemon, a za planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: Drobne przyjemności i zestawy za 9,90 zł w kampanii Pizzy Hut (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl