SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwumiesięcznik „Whisky” wchodzi na rynek

Firma Stilnovisti na początku czerwca br. wprowadzi na rynek dwumiesięcznik „Whisky”. Będzie on przeznaczony dla miłośników szkockiego trunku.

W magazynie przeczytać będzie można o historii, rodzajach czy tajnikach powstawania whisky. W pierwszym numerze czytelnicy znajdą m.in. wywiad z Ronnim Coxem (ambasadorem marki Glenrothes), artykuł o kobietach pełniących najwyższe funkcje w biznesie związanym z whisky czy też opisy destylarni i marek szkockiej whisky.

Redaktorem naczelnym dwumiesiecznika został Krzysztof Maruszewski, prezes Stilnovisti. Ukończył psychologię stosunków międzykulturowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz studia MBA na Nottingham Trent University i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Redaktorem prowadzącym pisma jest z kolei Colin Hampden-White, z pochodzenia Szkot, wieloletni współpracownik „Timesa”, „New York Timesa” i „Decantera”, a także miłośnik fotografii. Whisky kolekcjonuje od ponad 10 lat. Layout magazynu przygotowało Studio Dart z Poznania.

Pierwszy numer „Whisky” liczy 60 stron i kosztuje 20 zł. Nakład magazynu to 1000 egz. Czasopismo dostępne będzie w prenumeracie oraz miejscach związanych ze sprzedażą whisky.

Spółka Stilnovisti zajmuje się inwestycjami alternatywnymi. Są to m.in. inwestycje w beczki whisky, wino, stare samochody czy w sztukę.

Dołącz do dyskusji: Dwumiesięcznik „Whisky” wchodzi na rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl