Dzieci najchętniej oglądają Polsat. Nickelodeon lepszy od Dwójki (raport)
W lutym 2014 roku najpopularniejszym kanałem wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat był Polsat. W czołówce - oprócz stacji z tzw. „wielkiej czwórki” - znalazły się też Nickelodeon i TV Puls. Ranking top 20 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
W lutym 2014 roku pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych wśród widzów mających od 4 do 12 lat należało do Polsatu. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem analogicznego okresu ub.r. zmniejszył się o 14,47 proc. i wyniósł 10,99 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
>>> TVP1 zdystansowała konkurencję, rekord Puls 2. Programy sportowe hitami lutego
Drugie miejsce zajęła stacja TVN, której udział wzrósł o 5,23 proc. i wyniósł 8,45 proc. Na trzeciej lokacie znalazła się TVP1, tracąca 5,41 proc. do 5,77 proc.
Na czwartym miejscu uplasował się Nickelodeon - będący najwyżej w zestawieniu kanał dziecięcy. Jego udział wzrósł o 1,17 proc. do 5,18 proc. W lutym 2013 roku stacja ta zajmowała miejsce szóste.
Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP2, której udział zmniejszył się o 4,66 proc. i wyniósł 5,11 proc. Oczko niżej znalazł się kanał TV Puls, który awansował z miejsca jedenastego. Jego średni udział w badanym okresie wyniósł 4,75 proc., po wzroście o 20,87 proc.
Największy wzrostem udziału w rankingu top 20 programów pochwalić się mógł BBC CBeebies (1,38 proc. udziału; w górę o 160,38 proc.), z kolei najwięcej stracił Disney XD (2,40 proc. udziału; w dół o 41,89 proc.).
W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje jak: MiniMini+ (4,50 proc. udziału; spadek o 20,91 proc.), Nick Jr (4,41 proc.; wzrost o 121,61 proc.), Puls 2 (4 proc.; + 53,85 proc.) oraz Disney Channel (3,98 proc.; - 18,61 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4-12 |
|
DVB-T |
luty |
|
Stacja |
2014 |
2013 |
Polsat |
10,99% |
12,85% |
TVN |
8,45% |
8,03% |
TVP1 |
5,77% |
6,10% |
Nickelodeon |
5,18% |
5,12% |
TVP2 |
5,11% |
5,36% |
TV Puls |
4,75% |
3,93% |
MiniMini+ |
4,50% |
5,69% |
Nick Jr |
4,41% |
1,99% |
PULS 2 |
4,00% |
2,60% |
Disney Channel |
3,98% |
4,89% |
Cartoon Network |
3,82% |
4,85% |
Disney Junior |
3,24% |
4,77% |
TV4 |
2,69% |
2,12% |
Disney XD |
2,40% |
4,13% |
TVN7 |
1,90% |
2,24% |
BBC CBeebies |
1,38% |
0,53% |
Nickelodeon HD |
1,34% |
1,22% |
Polo TV |
1,24% |
0,89% |
Boomerang |
1,21% |
1,03% |
Polsat2 |
1,07% |
1,15% |
Dołącz do dyskusji: Dzieci najchętniej oglądają Polsat. Nickelodeon lepszy od Dwójki (raport)