SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dzieci najchętniej oglądają Polsat, TVN i Nickelodeon. TVP2 dopiero ósma (raport)

Polsat pozostaje najpopularniejszym kanałem wśród dzieci. W czołowej piątce - oprócz trzech głównych stacji - znajdują się też Nickelodeon i TV Puls. Ranking top 10 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

W okresie od 1 stycznia do 24 lipca 2014 roku pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji wśród widzów mających od 4 do 12 lat należało do Polsatu. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem analogicznego okresu ub.r. zmniejszył się o 4,31 proc. i wyniósł 11,54 proc., ale stacja utrzymała pierwsze miejsce - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> TVP1 i TVP2 z najgorszymi wynikami w historii, TVN liderem

Na drugim miejscu - tak jak rok wcześniej - uplasowała się telewizja TVN, której udział wzrósł o 2,60 proc. i wyniósł 8,67 proc. Na trzeciej lokacie znalazł się Nickelodeon - będący najwyżej w zestawieniu kanał dziecięcy. Jego udział spadł o 5,85 proc. do 4,99 proc.

Czwarte miejsce zajął nadawany naziemnie kanał TV Puls, zyskujący 10,90 proc. do 4,78 proc. Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP1, której udział zmniejszył się o 15,45 proc. i wyniósł 4,76 proc.

Oczko niżej znalazł się kanał Puls 2. Jego średni udział w badanym okresie wyniósł 4,58 proc., po wzroście o 100,88 proc. - największym w rankingu. To naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci.

Na siódmym miejscu z 4,54 proc. udziału sklasyfikowana została stacja Cartoon Network. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. jej wynik zmalał o 4,42 proc.

Dopiero ósme miejsce zajęła TVP2, której średni dobowy wynik pomniejszył się o 11,68 proc., do 4,31 proc.

W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje jak: MiniMini+ (3,93 proc. udziału; spadek o 32,24 proc. - największy w zestawieniu) i Disney Channel (3,80 proc.; - 23,23 proc.).

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4-12

DVB-T

01.01-24.07.2013

01.01-24.07.2014

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

46 749

12,06%

44 745

11,54%

TVN

32 745

8,45%

33 607

8,67%

Nickelodeon

20 560

5,30%

19 340

4,99%

TV PULS

16 703

4,31%

18 524

4,78%

TVP1

21 812

5,63%

18 452

4,76%

Puls 2

8 855

2,28%

17 774

4,58%

Cartoon Network

18 406

4,75%

17 590

4,54%

TVP2

18 903

4,88%

16 705

4,31%

MiniMini+

22 468

5,80%

15 227

3,93%

Disney Channel

19 207

4,95%

14 749

3,80%

 

Dołącz do dyskusji: Dzieci najchętniej oglądają Polsat, TVN i Nickelodeon. TVP2 dopiero ósma (raport)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
łukasz
to pokazuję oglądalność tych stacji za kilka lat w grupie 16-49
0 0
odpowiedź
User
anty
Stacja Puls 2 powinna być klasyfikowana jako stacja dziecięca a nie ogólnotematyczna, od rana do wieczora nic tam nie pokazują oprócz filmów animowanych dla dzieci
0 0
odpowiedź
User
widzu
I bardzo dobrze. Robią to samo co niemiecki Super RTL i bardzo dobrze na tym wychodzą.
0 0
odpowiedź