'Dzieciaki górą!' straciły widzów i przegrywają z konkurencją
Trzecia seria nadawanego w Dwójce teleturnieju "Dzieciaki górą!" ma mniej widzów niż pokazywana rok temu premierowa edycja programu, a w czasie emisji show TVP 2 przegrywa z głównymi konkurentami.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że osiem pierwszych odcinków trzeciej serii programu (emisja w środy i czwartki o 19.00) obejrzało średnio 1,35 mln widzów, dając stacji 10,63 proc. udziału w grupie 4+ i 9,86 proc. w grupie 16-49. W analogicznym okresie ub.r., odcinki pierwszej edycji teleturnieju, które nadawano o tej samej porze, ale w piątki i trwały ok. 45 min., przyciągały przed ekrany 2 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 16,02 proc. i 15,66 proc.
W obecnym paśmie emisji "Dzieciaków górą!" TVP
2 przegrywa z konkurencją pod względem osiąganego udziału w rynku,
zajmując dopiero czwarte miejsce. Liderem jest TVN nadająca wtedy
"Fakty" i osiągająca 33,34 proc. udziału w rynku, drugie miejsce
zajmuje Polsat (gł. "Wydarzenia", "Sport", "Pogoda" 20,50 proc.), a
trzecie - TVP 1 ("Wieczorynka"; 13,49 proc.).
Program oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 45. roku
życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem
podstawowym.
Trzecią edycję teleturnieju "Dzieciaki górą!" prowadzi Marzena Rogalska. Natomiast gospodarzem dwóch pierwszych serii show był Tomasz Kammel.
Dołącz do dyskusji: 'Dzieciaki górą!' straciły widzów i przegrywają z konkurencją