Dziennik podwyższa ceny reklam
Zmiany w cenniku reklam Dziennika.Wspólna oferta Dziennika i Faktu (oba Axel Springer Polska).
Wzrastają niektóre ceny powierzchni reklamowych w Dzienniku: mniejszych formatów średnio o 9% oraz ceny pełnej kolumny średnio o 5%.
Jednocześnie przygotowano dla reklamodawców nową ofertę: wspólną cenę za powierzchnię reklamową zakupioną tego samego dnia w Fakcie oraz w Dzienniku w ramach jednej kampanii (cała strona lub junior page). W ramach pakietu całostronicowa reklama w poniedziałek kosztuje 120 tys. zł netto. Kupowana oddzielnie kosztuje w Dzienniku 58 tys. zł netto, a w Fakcie 90 tys. zł netto. Pakiet Faktu i Dziennika jest dostępny w ofercie od 10 kwietnia.
Wzrost cen w Dzienniku wydawca uzasadnia jego ustabilizowaną sytuacją na rynku oraz dobrymi wynikami sprzedaży.
Dziennik odnotował w lutym 2007 roku wynik średniej sprzedaży na poziomie 222 799 egzemplarzy (ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, luty 2007r.).
Dołącz do dyskusji: Dziennik podwyższa ceny reklam