Astro szykuje dwa talk showy i serwis informacyjny w E-Sporcie
W ramówce kanału telewizyjnego E-Sport w połowie października mają pojawić się dwa programy typu talk show i serwis informacyjny - podała nadająca stację spółka Astro.
W komunikacie giełdowym Astro podano, że według zarządu spółki trzy nowe programy znacząco urozmaicą ofertę kanału E-Sport. - Spółka, wzorem europejskich kanałów e-sportowych, zapraszać będzie do programów zarówno zawodników, trenerów i komentatorów, jak i reprezentantów biznesu funkcjonującego wokół e-sportu - zapowiedziano.
E-Sport jest nadawany od wiosny ub.r. W ramówce stacji są przede wszystkim relacje z najważniejszych imprez gamingowych (kanał ma prawa do transmisji z 11 turniejów DreamHack zaplanowanych w br.), a także programy publicystyczne (m.in. „The Borys Show”, w którym prowadzący zaprasza znanych gości ze środowiska e-sportu).
Wiosną ub.r. E-Sport pojawił się w ofertach sieci Vetra i Multimedia Polska, Toya i Inea, a w styczniu br. - w ofercie Orange TV. Od połowy sierpnia oglądalność stacji jest mierzona przez Nielsen Audience Measurement. Natomiast od początku września w kanale są emitowane reklamy, brokerem jest TVN Media.
Astro za udziały w biurze nieruchomości zapłaciło własnymi akcjami
W minionym tygodniu Astro poinformowało o kupnie za 990 tys. zł 25,86 proc. udziałów biura nieruchomości Powszechna Agencja Handlowa - Kraków.
We wtorek w komunikacie giełdowym opisano sposób realizacji tej transakcji: Astro wyemitowało prawie 10 mln swoich nowych akcji w cenie 10 groszy za sztukę. 9,9 mln zł zostało objęte w zamian za zapłatę za udziały Powszechnej Agencji Handlowej - Kraków, a 98,4 tys. za gotówkę. Akcje kupiły trzy osoby fizyczne.
Poprzednio kapitał Astro dzielił się na 27,11 mln akcji. Na koniec środowej sesji giełdowej za walor spółki płacono 80 groszy, co dawało jej kapitalizację w wysokości 21,69 mln zł.
Głównym akcjonariuszem Astro jest spółka jej prezesa Ryszarda Krajewskiego RK Productions, do której należy 22,35 mln akcji (przed emisją nowe serii stanowiły one 82,43 proc. kapitału).
W pierwszej połowie br. firma zanotowała 1,54 mln zł wpływów sprzedażowych (wobec 1,51 mln zł rok wcześniej) oraz 174,6 tys. zł straty netto (w pierwszej połowie ub.r. miała 18,1 tys. zł zysku).
Dołącz do dyskusji: Astro szykuje dwa talk showy i serwis informacyjny w E-Sporcie