Effective Media zaplanuje dla PIP kampanię o bezpiecznej pracy w rolnictwie
Konsorcjum złożone z firm Effective Media i Effective Media Solutions wygrało przetarg Państwowej Inspekcji Pracy na realizację mediową kampanii „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym”.
Zwycięskie agencje w przetargu PIP pokonały siedmiu konkurentów. O zlecenie to ubiegały się też Fabryka Komunikacji Społecznej, Value Media, Mastermind Media, Lowe Media, Maxus Warszawa, Infinity Media i Five Media.
Tegoroczna, trzecia edycja kampanii „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym” będzie promować praktyki zapobiegające wypadkom związanym z obsługą zwierząt. Obejmować będzie emisję spotów w telewizji i radiu. Potrwa cztery tygodnie, począwszy od 18 maja br.
Za kreację reklam do akcji odpowiada wybrana we wcześniejszym przetargu Grupa Eskadra (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Effective Media zaplanuje dla PIP kampanię o bezpiecznej pracy w rolnictwie