“Eny” promują platformę N - nowa koncepcja promocji (wideo)
Platforma N ruszyła z kampanią promocyjną nowego pakietu Start HD. To pierwsza odsłona nowej formy komunikacji marketingowej platformy, w której pojawiać się będą “Eny” - animowane, barwne postacie nawiązujące do logo platformy.
- Naszym celem było stworzenie platformy, która podkreśli najważniejsze atrybuty cechujące markę - nowoczesność, kreatywność oraz przyjazność i sprawi, że w kategorii, której istotą jest dobra rozrywka, pojawi się kampania, która będzie bawić - podkreśla Elżbieta Twardowska, strategic director w agencji Ogilvy Brand Consulting, która opracowła nową koncepcję promocji operatora.
Pierwszą kampanią prowadzoną w ramach nowej komunikacji jest promocja Pakietu Start HD (określanego też jako pakiet Rodzinny), który zawiera 48 kanałów, w tym 11 w jakości HD i kosztuje 39 zł miesięcznie (więcej na ten temat).
Kilkusekundowe teasery wykorzystujące postacie “Enów” pojawiły się w telewizji już 29 sierpnia br. Regularna kampania ruszyła natomiast 9 września i obejmuje telewizję (TVP, TVN, TVN Style, TVN 7, TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat, TV Puls, Rebel:tv, 4fun.tv, Zone Romantica, Movies 24, Nat Geo Wild, Sportklub, AXN, BBC Cbeebies, AXN Si-Fi, Foxlife,13th Street Universal, Universal, TCM, Animal Planet, Discovery, Discovery Science, TLC, Discovery World), radio (stacje Agory, RMF FM, RMF Classic, RMF Miasto Muzyki, Polskie Radio Trójka), prasę (“Gazeta Wyborcza”, “Tele Magazyn”, “Tele Tydzień”, “To & Owo”, “TV14”, liczne dzienniki regionalne), internet (Onet.pl, Youtube, GG, Interia, O2, WP.pl, Ipla) oraz nośniki w pociągach podmiejskich. Wszystkie spoty zrealizowane zostały techniką live action w połączeniu z animacją 3D.
Autorem nowego projektu komunikacji jest Gruppa66 Ogilvy, która wygrała przetarg na obsługę platformy N. Agencja ta była odpowiedzialna także za kreację telewizyjną, radiową, prasową oraz materiały BTL, zaś kreację internetową przygotowała Ogilvy One.
Animację przygotowało studio Platige Image, produkcją materiałów zajął się dom produkcyjny Redworks, a za zakup i zaplanowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: “Eny” promują platformę N - nowa koncepcja promocji (wideo)