„Čerstve Žarty” - Kędzierski i Lipo w nowym programie Onetu we współpracy z Carlsbergiem
Onet zaczyna od czwartku, 26 września, nowy format satyryczny: „Čerstve Žarty”. To polsko-czeski program, prowadzony przez Piotra Kędzierskiego i Robina Lipo. Występować w nim będą także popularni stand-uperzy.
Wydawca portalu zapowiada, że program ma być polsko-czeskim show, w którym Kędzierski i Lipo wymieniają między sobą informacje o krajach, z których pochodzą. Rozmowy mają się toczyć na każdy temat, m.in. o poczuciu humoru, miłości, sporcie, kulturze, jedzeniu i podróżach. W „Čerstvych Žartach” występować będą także stand-uperzy: Michał Kempa, Dariusz Gadowski, Maciej Adamczyk i Tomasz Nowaczyk.
- To nasz nowy projekt video branded content. Po nagradzanym programie „18.30. Czas na zasady” mamy apetyt na jeszcze więcej: wchodzimy w nowy obszar rozrywkowy, stand up comedy. Stwierdziliśmy, że to idealna konwencja do pokazania z przymrużeniem oka odmienności oraz podobieństw między Czechami i Polakami- komentuje Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska.
Program powstaje we współpracy Onetu z firmą Carlsberg Polska, która za pośrednictwem nowego formatu komunikuje markę piwa Žatecký. - „ČerstveŽarty” to niestandardowy sposób pokazania świata i „ducha” marki. Program nawiązuje do czeskiego humoru, przybliża czeski styl bycia, pełen tzw. „czeskiego spokoiku”, luźniejszego podejścia do życia, patrzenia z przymrużeniem oka na siebie i otaczający nas świat - mówi Anna Jatczak z Carlsberg Polska
Jesienny sezon programu „ČerstveŽarty” składa się z 10 odcinków tematycznych oraz dwóch odcinków specjalnych, których premierowe emisje będzie można oglądać w każdy czwartek od 26 września. Będą dostępne od godz. 20. na Onet.pl, VoD.pl oraz na Facebooku i YouTube.
Format jest koprodukcją Ringier Axel Springer Polska i firmy produkcyjnej Stelo Pictures. Koncept kreatywny stworzył Marek Dorobisz z RASP, zaś reżyserem serii jest Rafał Piekoszewski.
Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. Onet.pl zanotował 16,35 mln realnych użytkowników i 1,4 mld odsłon. Natomiast strona główna portalu miała 10,94 mln odwiedzających, 440,92 mln odsłon oraz 61 minut i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania.
Dołącz do dyskusji: „Čerstve Žarty” - Kędzierski i Lipo w nowym programie Onetu we współpracy z Carlsbergiem