SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wkręć się w podróżowanie” w kampanii eSky.pl (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa eSky.pl, internetowego agenta turystycznego zajmującego się sprzedażą biletów lotniczych oraz wynajmem samochodów. Akcja, obejmująca telewizję i internet, jest realizowana pod hasłem „Wkręć się w podróżowanie”.

- Planując szerokie działania komunikacyjne dla eSky, chcieliśmy podkreślić dynamiczny rozwój produktów, jakie oferujemy oraz pokazać odbiorcom, że można z nami zorganizować każdy rodzaj wyprawy - od tej najbliższej czy weekendowej, aż po „wyjazd życia”. Z eSky podróżowanie na własną rękę jest nieskomplikowane i niedrogie - opisuje Rafał Bartoszewicz, marketing communication director w Grupie eSky.

Akcja jest realizowana od 16 sierpnia, obejmuje telewizję (największe stacje) oraz internet (Player, TVP VOD, serwisy podróżnicze, Facebook, Instagram i Twitter). Jednocześnie uruchomiono stronę inspiracje.esky.pl ze wskazówkami dotyczącymi planowania podróży i praw przysługujących podróżnym, a także informacjami o ciekawych destynacjach.

Produkcją spotów zajęła się agencja kreatywna Creogram, a materiały graficzne przygotowała H20 Creative. Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Media Republic.

Dołącz do dyskusji: „Wkręć się w podróżowanie” w kampanii eSky.pl (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jak
Czy ja sobie nie potrafię biletu na samolot kupić bez płacenia prowizji pośrednikowi? Po to linie lotnicze mają własne strony. W życiu z pośrednika nie korzystałem i w życiu nie skorzystam. Co ja nie mam na co pieniędzy wydawać żeby dawać komuś za to co sam mogę zrobić?
0 0
odpowiedź
User
Stayforlonger
fajne wideo, i dobry/prosty przekaz czym jest w tym momencie eSky
0 0
odpowiedź
User
NothingSpecial
@Stayforlonger
Ty tak na serio?
0 0
odpowiedź