Europejski budżet Asics dla OMD
Dom mediowy OMD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów markiodzieży sportowej Asics w regionie Europy.
OMD w przetargu na budżet, którego wartość wynosi 15 milionówfuntów, pokonał trzy inne, nie wymienione z nazwy agencje -informuje serwis Brand Republic.
OMD będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów Asicsa wWielkiej Brytanii, Belgii, Francji, Niemczech, Hiszpanii orazHolandii.
Wcześniej firma korzystała z wielu różnych lokalnych agencji,które zajmowały się planowaniem i zakupem mediów w każdym zregionów oddzielnie.
"Jesteśmy zachwyceni mogąc ogłosić, że OMD jest naszym nowympartnerem medialnym w Europie. Na 2009 rok planujemy nową kampanięmarketingową w Europie" - stwierdził Max Keen, menedżer ds.marketingu w Asics Europe.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Europejski budżet Asics dla OMD