SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Falujące" billboardy i fotokody reklamują zmieniony design Lecha

Od początku lutego trwa kampania reklamująca odświeżone opakowaniapiwa Lech. W ramach akcji eksponowane są outdoorowe plakaty, którewykorzystują efekt złudzenia optycznego i zawierają fotokody.

Prowadzona od początku lutego kampania reklamowa marki Lechpromuje pod hasłem "Nowe opakowanie Lecha. Nowe wrażenia" jejodświeżony design. Na butelkach i puszkach tego piwa -zaprojektowanych przez agencję Lothar Bohm i Wilk Studio - pojawiłosię pionowe logo, a etykieta zyskała metaliczny połysk. Outdoorowenośniki eksponowane w ramach tej akcji wykorzystują złudzenieoptyczne dające efekt falowania obrazu oraz zawierają - podobniejak layouty prasowe - fotokody, które sfotografowane telefonemkomórkowym odsyłają automatycznie do aplikacji "Więcej z miasta"zawierającej informacje o wydarzeniach kulturalnych.

- Zastosowaliśmy odważną koncepcję, żeby podkreślić nowoczesność iinnowacyjność naszej marki, którą kierujemy do młodych duchemmężczyzn oczekujących nowych doznań - uzasadnia Tomasz Kanton,brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.

lech

Oprócz outdooru akcja obejmuje prasę, telewizję, internet,punkty sprzedaży oraz działania BTL. Kreacją materiałów ATL zajęłasię agencja Grandes Kochonos, stronę internetową www.lech.pl przygotowała agencjaArtegence, a wsparcia w zakresie fotokodów udzieliła agencjaNext.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji - zaplanowanej dopołowy marca - zajął się dom mediowy Starcom, natomiast działaniaPR prowadzi agencja Q&A Consulting.

  • Więcej informacji:
  • Lech

Dołącz do dyskusji: "Falujące" billboardy i fotokody reklamują zmieniony design Lecha

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl