"Falujące" billboardy i fotokody reklamują zmieniony design Lecha
Od początku lutego trwa kampania reklamująca odświeżone opakowaniapiwa Lech. W ramach akcji eksponowane są outdoorowe plakaty, którewykorzystują efekt złudzenia optycznego i zawierają fotokody.
Prowadzona od początku lutego kampania reklamowa marki Lechpromuje pod hasłem "Nowe opakowanie Lecha. Nowe wrażenia" jejodświeżony design. Na butelkach i puszkach tego piwa -zaprojektowanych przez agencję Lothar Bohm i Wilk Studio - pojawiłosię pionowe logo, a etykieta zyskała metaliczny połysk. Outdoorowenośniki eksponowane w ramach tej akcji wykorzystują złudzenieoptyczne dające efekt falowania obrazu oraz zawierają - podobniejak layouty prasowe - fotokody, które sfotografowane telefonemkomórkowym odsyłają automatycznie do aplikacji "Więcej z miasta"zawierającej informacje o wydarzeniach kulturalnych.
- Zastosowaliśmy odważną koncepcję, żeby podkreślić nowoczesność iinnowacyjność naszej marki, którą kierujemy do młodych duchemmężczyzn oczekujących nowych doznań - uzasadnia Tomasz Kanton,brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.
Oprócz outdooru akcja obejmuje prasę, telewizję, internet,punkty sprzedaży oraz działania BTL. Kreacją materiałów ATL zajęłasię agencja Grandes Kochonos, stronę internetową www.lech.pl przygotowała agencjaArtegence, a wsparcia w zakresie fotokodów udzieliła agencjaNext.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji - zaplanowanej dopołowy marca - zajął się dom mediowy Starcom, natomiast działaniaPR prowadzi agencja Q&A Consulting.
Dołącz do dyskusji: "Falujące" billboardy i fotokody reklamują zmieniony design Lecha