Ferrero Duplo: Słodycz w małej dawce (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca FerreroDuplo. Akcja przebiega pod hasłem "Słodycz w małej dawce".
Kampania reklamowa batonika Ferrero Duplo podkreśla, że jest onidealną małą przyjemnością, zawierając nadzienie orzechowe wczekoladowej polewie. W 30-sekundowym spocie wykorzystywany jestfragment piosenki "Time to pretend" zespołu MGMT. Kampania mabudować świadomość produktu, który w sprzedaży jest od początkuwrześnia.
Akcja pod hasłem "Słodycz w małej dawce" od 5 listopada jestprowadzona we wszystkich najważniejszych stacjach telewizyjnych.Kreację kampanii - zaplanowanej do 2 grudnia - przygotowała agencjareklamowa G7, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: Ferrero Duplo: Słodycz w małej dawce (wideo)