SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Relaunch miesięcznika „Focus Historia”. „Skupiamy się na faktach, nie emocjach”

Magazyn „Focus Historia” (Grupa Burda) od październikowego numeru zmienił layout. Układ graficzny zyskuje na wyrazistości i przejrzystości, zmienia się także nawigacja. Niezmienne pozostają działy pisma.

Celem nadrzędnym relaunchu było uzyskanie większej nowoczesności i elegancji. - Po dziesięciu latach na rynku i rozmowach z naszymi czytelnikami zdecydowaliśmy, że czas na zmiany. Postawiliśmy na uproszczenie i unowocześnienie szaty graficznej. W tym samym duchu odświeżyliśmy również winietę. Chcieliśmy, aby łączyła wartości reprezentowane przez „Focusa Historia" z nowoczesnością całej grupy Focus - informuje Michał Janicki, zastępca dyrektora artystycznego grupy Focus i autor nowego layoutu.

Agnieszka Ucińska, redaktor prowadząca magazynu, podkreśla, że projektując nową szatę graficzną tytułu zwracano uwagę na to, aby zachować tożsamość tytułu. - Ona się nie zmienia. Skupiamy się na faktach, nie na emocjach i poruszamy najpoważniejsze tematy z dziejów Polski i świata w sposób atrakcyjny dla czytelnika - mówi.

Październikowy „Focus Historia” opisuje genezę rywalizacji Chin ze Stanami Zjednoczonymi, podróż antycznych żeglarzy a także wkład polskich naukowców w zakończenie II wojny światowej.

Miesięcznik liczy 92 strony, kosztuje 10,99 zł.

Według danych ZKDP w styczniu br. sprzedaż ogółem magazynu „Focus Historia” wyniosła 21 149 egz., po wzroście w skali roku o 2,93 proc.

Dołącz do dyskusji: Relaunch miesięcznika „Focus Historia”. „Skupiamy się na faktach, nie emocjach”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl