“Food&Life” - nowy magazyn o dobrach luksusowych
W listopadzie br. wydawnictwo Fischer Trading Group wprowadzi na rynek miesięcznik “Food&life”. Będzie to magazyn łączący tematykę lifestyle z zagadnieniami dotyczącymi prestiżowych marek FMCG (szybkozbywalnych).
Miesięcznik kierowany będzie do osób związanych z szeroko rozumianym rynkiem produktów szybkozbywalnych, a także do osób nabywających produkty premium. W liczącym 80 stron tytule znajdą się m.in. wywiady, reportaże i artykuły na temat nowości produktowych w kategorii dóbr luksusowych.
“Food & Life” drukowany będzie w nakładzie 8 tys. egz. Pismo dystrybuowane będzie w formie bezpłatnej do obecnych współpracowników, klientów oraz kontrahentów tytułów Fischer Trading Group. Redaktorem naczelnym miesięcznika jest prezes wydawnictwa Tomasz Pańczyk.
Inauguracji nowego magazynu na rynku towarzyszyć będzie kampania reklamowa prowadzona w tytułach wydawcy oraz w internecie.
Fischer Trading Group jest wydawcą ogólnopolskiej oraz międzynarodowej prasy handlowej branży artykułów szybkozbywalnych. Firma obecnie wydaje dwa specjalistyczne magazyny ogólnopolskie : Hurt & Detal” i “Handel Nowoczesny” oraz pismo anglojęzyczne, które jest dostępne na międzynarodowych targach spożywczych: "Food from Poland".
Dołącz do dyskusji: “Food&Life” - nowy magazyn o dobrach luksusowych