Formuła 1 pierwszy raz szuka agencji do globalnej obsługi mediowej
Formuła 1 zamierza zatrudnić agencję do globalnej obsługi mediowej. Robi to pierwszy raz w swojej historii. Nawiązanie współpracy z wybraną firmą ma służyć promocji sportu i pozyskaniu nowych fanów.
W rozpoczętym przetargu biorą udział cztery agencje, spośród których zostanie wybrana jedna, która zajmie się docelowo globalnym planowaniem i zakupem mediów. Postępowanie prowadzi firma Oystercatchers.
Obecnie właścicielem wyścigów Formuła 1 jest firma Liberty Global, właściciel Virgin Media - za przejęcie F1 zapłaciła spółce private equity CVC Capital Partner 8 mld dolarów.
Przetarg ma zostać sfinalizowany do końca br., a zwycięska agencja rozpocznie współpracę z F1 jeszcze przed startem nowego sezonu wyścigów w marcu 2018 roku w Melbourne.
Dołącz do dyskusji: Formuła 1 pierwszy raz szuka agencji do globalnej obsługi mediowej