Francuska agencja Playsoft ma pierwszego polskiego klienta
Playsoft, francuska agencja tworząca treści na urządzenia mobilne i platformy społecznościowe, zaczyna aktywną działalność na polskim rynku.
Pierwszym polskim klientem Playsoft jest dawca.pl – organizacja propagująca wiedzę na temat świadomego dawstwa narządów. Agencja stworzy dla niej trzy aplikacje na Facebooka.
Dawca.pl to także serwis poświęcony zagadnieniom transplantacji narządów, problematyce etycznej, prawnej i medycznej. Głównym celem jest podniesienie poziomu wiedzy polskiego społeczeństwa na temat procedur przeszczepiania tkanek, komórek i narządów, a w efekcie wzrostu akceptacji społecznej dla tych procedur.
Playsoft posiada oddziały w czterech krajach, w tym zatrudniające około 80 osób i istniejące od 5 lat studio w Gdańsku, które stworzyło aplikacje m.in. dla Festiwalu w Cannes, francuskiej gazety "Le Figaro" i Francuskiej Federacji Piłki Nożnej.
Dołącz do dyskusji: Francuska agencja Playsoft ma pierwszego polskiego klienta