FremantleMedia dla YouTube
Firma FremantleMedia będzie produkować programy na wyłączność dlainternetowego serwisu wideo YouTube.
W ramach zawartego porozumienia, w należącym do Google serwisiepowstaną dedykowane kanały dla czterech nowych programówprodukowanych przez FremantleMedia. Obie strony podzielą siędochodami z reklam - informuje serwis Brand Republic.
Będąca częścią grupy nadawczej RTL firma FremantleMedia znanajest z produkcji takich rozrywkowych formatów jak Idol, X-Factorczy Mam Talent, a także wielu seriali i teleturniejów. Jużwcześniej wykorzystywała ona YouTube do promowania swoichtreści.
Teraz firma zgodziła się również na korzystanie z opracowanejprzez YouTube technologii VideoID, która skanuje strony serwisu podkątem materiałów naruszających prawa autorskie. Właściciel tegotypu treści może zablokować dany klip, zostawić go w celachpromocyjnych lub umieścić przy nim reklamy.
W ostatnich dniach YouTube zawarł również porozumienie zMetro-Goldwyn-Mayer (MGM), dzięki któremu w serwisie pojawią siępełnometrażowe filmy z katalogu wytwórni. Z kolei w październikupodobna współpraca została nawiązana z telewizją CBS.
Dołącz do dyskusji: FremantleMedia dla YouTube