Frugo dalej młodzieżowe. „Będzie bardzo zadziornie i niegrzecznie”
Wbrew pogłoskom o zmianie pozycjonowania i grupy docelowej napój Frugo (produkowany przez FoodCare) będzie nadal kierowany głównie do osób w wieku 17-24 lat. - Nowa komunikacja będzie bardzo zadziorna, niegrzeczna, z mnóstwem kolorów - zapowiada Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare’u.
Obecnie kończy się przetarg na obsługę reklamową Frugo, w którym biorą udział agencje PZL (poprzednio pracująca dla marki), Saatchi & Saatchi i Arip Next.
- Jesteśmy w trakcie badań, których wyniki otrzymamy po długim weekendzie, i wtedy rozstrzygniemy przetarg - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paulina Włodarska-Grodzińska. - Kampania reklamowa rozpocznie się w czerwcu - zapowiada.
W ostatnim czasie pojawiły się informacje, że Frugo będzie mieć zmienione pozycjonowanie, adresowane również do starszych konsumentów, którzy sięgnęli po ten napój jeszcze w latach 90. Jednak Włodarska-Grodzińska zapewnia, że główną grupą docelową marki są niezmiennie osoby w wieku 17-24 lat. - Przy czym komunikacja będzie bardziej aspiracyjna, dzięki czemu marka będzie atrakcyjna i dla młodszych, i starszych odbiorców - zaznacza.
Większa aspiracyjność nie oznacza, że komunikacja będzie bardziej stonowana. - Wręcz przeciwnie: będzie bardzo zadziorna, niegrzeczna, z mnóstwem kolorów - zapowiada Paulina Włodarska-Grodzińska.
Kampania będzie też informować o nowości produktowej Frugo. - To innowacja długo wyczekiwana przez rynek - mówi dyrektor marketingu FoodCare’u, ale nie chce na razie podawać konkretów.
Ostatnia duża kampania reklamowa Frugo była prowadzona latem ub.r. W reklamach z hasłami takimi jak „Humanizm Wam w duszę” czy „Kwiatek Ci w rękę Jadziu” oraz spocie w konwencji thrillera napój był przedstawiany jako „owoc kultury” (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Frugo dalej młodzieżowe. „Będzie bardzo zadziornie i niegrzecznie”