Lody, gofry i wafle Furore! z identyfikacją wizualną od San Markos
Agencja San Markos wygrała przetarg na sezonową identyfikację wizualną produktów dla sieci lodziarni Furore! należącej do grupy Lagardere Travel Retail.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Furore-lodygofry655.jpg)
Każdy layout przygotowany przez agencję dotyczy innej kategorii produktów. Wyróżnikiem nowej kreacji jest sposób ekspozycji produktów z portfolio i zdjęcia podkreślające apetyczne stylizacje wyrobów. W części oferty dla dzieci pojawi się także sympatyczny brand hero - miś Fururek.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Agencją San Markos, gdyż przekonała nas ich wizja odświeżenia menuboardów. Ważny był dla nas balans między interpretacją graficzną, a prezentacją produktów, które - jako główny bohater - powinny mówić same za siebie. Naturalne stylizacje i delikatna kreacja bardzo dobrze oddały charakter naszej marki - mówi Anna Szcześniak, kierownik marki So! Coffee i Furore! w Lagardere Travel Retail Polska.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Lody, gofry i wafle Furore! z identyfikacją wizualną od San Markos