G2A.COM nagrodzony na eCommerce Awards 2024 w Londynie
Platforma marketplace G2A.COM została wyróżniona w Londynie na gali eCommerce Awards 2024. Firma z polskimi korzeniami, założona w Rzeszowie 14 lat temu, zdobyła główną nagrodę w kategorii Best Digital Marketing Campaign za kampanię “Diversity” promującą różnorodność w środowisku graczy oraz 3 miejsce w kategorii Payments Innovation of the Year za innowacyjne rozwiązania w obszarze płatności cyfrowych
Nagrodzona kampania Diversity była prowadzona globalnie ze szczególnym uwzględnieniem rynku amerykańskiego i hiszpańskiego. Skupiła się na promowaniu różnorodności wśród graczy, a także na uwypukleniu roli kobiet zatrudnionych w branży Tech/IT. Jej celem było zwiększenie świadomości dotyczącej dywersyfikacji branży gier oraz wsparcie obecności kobiet w tym dynamicznie rozwijającym się segmencie rynku.
Zobacz: Mona Kinal: z Empiku na szefową marketingu G2A
Kampania miała także zaprzeczyć powszechnie panującym stereotypom dotyczącym graczy – dane pokazują, że obecnie kobiety stanowią 45% tej społeczności w skali globalnej, a w Polsce nawet 47%. W G2A.COM pracuje ponad 400 osób, z czego niemal 40% to kobiety, a na stanowiskach kierowniczych to już 50%. Dla porównania w USA kobiety na stanowiskach kierowniczych w branży eCommerce stanowią niecałe 32%. Zgodnie z uzasadnieniem jury, zaangażowanie w promocję równych szans i reprezentacji kobiet w branży technologicznej i gamingowej było jednym z głównych czynników, które przyczyniły się do przyznania tej nagrody.
Kampania przyczyniła się do kilkunastoprocentowego wzrostu świadomości marki — w Stanach Zjednoczonych i Hiszpanii, jednocześnie generując 18% wzrost ruchu bezpośredniego na marketplace.
– Kampania Diversity była dla nas wyjątkowa. Cieszymy się, że została doceniona w branży, a także przez społeczność graczy, zarówno tych, którzy grają codziennie, jak również tych którzy sięgają po cyfrową rozrywkę okazjonalnie. a kampania jest dowodem, że można połączyć wartości z biznesową efektywnością, co przyniosło realne rezultaty w przypadku G2A.COM – powiedziała Mona Kinal, CMO w G2A.COM.
Podium dla Płatniczej Innowacji
W kategorii Payments Innovation of the Year platforma zdobyła trzecie miejsce za szeroki wachlarz globalnych oraz lokalnych metod płatności, uwzględniający przy tym specyfikę danego rynku.
– Zapewnienie 30 milionom użytkowników na całym świecie płynnego i bezpiecznego procesu płatniczego jest ogromnym wyzwaniem. Ta nagroda jest dowodem na to, że nasze innowacje w zakresie płatności cyfrowych przynoszą realne korzyści. Dla nas to także motywacja, aby stale podnosić poprzeczkę – podkreśla Dorota Wróbel, Cchief R&D Officer w G2A.COM.
Organizowane od 2007 roku eCommerce Awards, to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży handlu internetowego. Nagrody wyróżniają najlepsze innowacyjne projekty i produkty, które wyznaczają nowe standardy w e-commerce. G2A.COM odebrało swoje wyróżnienia podczas ceremonii, która odbyła się 18 września 2024 roku w Londynie.
Dołącz do dyskusji: G2A.COM nagrodzony na eCommerce Awards 2024 w Londynie