Galeria Jurajska nową kampanią „zrywa ze skromnością”
Centrum handlowe Galeria Jurajska w Częstochowie rusza z nową komunikacją, w której podkreśla i mówi wprost, że jest galerią numer 1 w mieście i regionie. Działania opracowały firmy Madeinbrain Studio z Krakowa, dział marketingu centrum oraz Guarana Public Relations.
Galeria Jurajska jest największym centrum handlowym w Częstochowie i północnej części woj. śląskiego (ma 49 tys. m kw.). Ma 200 sklepów. Firma postanowiła to zaakcentować w tegorocznych działaniach komunikacyjnych. Podkreślać to mają zarówno przewijające się przez całą kampanię hasło-wezwanie "Nr 1", jak również hasła poszczególnych odsłon. I tak np. w styczniu Jurajska wyprzedaże promowane są hasłem - "najlepsze okazje".
- Na swoją pozycję rynkową Galeria Jurajska pracowała bardzo ciężko, dlatego postanowiliśmy się w tym roku pochwalić efektem tej pracy, mocno akcentując naszą pozycję, ale także atuty galerii. W tym pomogą kolejne odsłony linii kreatywnej, wspierające zarówno wydarzenia, jak i najważniejsze punkty kalendarza handlowego - mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej. - Nowością w naszej komunikacji jest dosłowność. Nie ukrywamy komunikatu, nie nakładamy na niego żadnego copywritingowego make up'u, wręcz przeciwne mówimy dumnie, wprost i odważnie, że jesteśmy najlepsi. Tym samym nasza linia kreatywna stoi nieco w kontrze do stonowanych komunikatów, jakie dziś dominują na rynku - dodaje.
12 mocnych odsłon
Kreacje reklam będą mieć modowy charakter. Dominują w nich nasycone barwy, mające przywodzić na myśl kolorowe rozkładówki magazynów fashion. Na tym tle osadzone są hasła poszczególnych projektów marketingowych oraz główne zawołanie, czyli "Nr 1".
- Tą kampanią zrywamy ze skromnością. Przez cały rok będziemy podkreślać wszystkie nasze atuty, to jest m.in. największą ofertę handlową w tej części regionu, największą ofertę rozrywkową z największym kinem, największą ofertę poza handlową z Bulwarami Jurajskimi czy największą liczbę wydarzeń dla klientów. Skala samej galerii staje się tutaj samo nasuwającym się wyróżnikiem - mówi Dziubin-Łuszczyk.
Najnowsza linia kreatywna będzie miała ok. 12 odsłon. Każda z odsłon dopasowana będzie przede wszystkim do najważniejszych wydarzeń w planie marketingowym tj. wystaw, akcji prosprzedażowych, loterii, wydarzeń, koncertów i in. Na nowej linii kreatywnej realizowane będą także akcje wizerunkowe na 2020 rok.
- Co roku zmieniamy linię kreatywną, starając się przy tym zaskakiwać. Do komunikacji podchodzimy bardzo odważnie. To podejście, które przynosi efekty. W 2019 roku byliśmy jedną z nielicznych galerii w Polsce, która nie zanotowała spadku liczby odwiedzających. Wręcz przeciwnie - wzrost. Wzrosły także nasze obroty. Ten kierunek chcemy kontynuować także w tym roku, dalej umacniając się, jak na nr 1 przystało - mówi szefowa marketingu Galerii Jurajskiej.
Za projekt nowej kampanii odpowiada agencja Madeinbrain Studio z Krakowa, od wielu lat współpracująca z Galerią Jurajską. Za zakup mediów odpowiada za to dział marketingu Galerii Jurajskiej kierowany przez Violettę Dziubin-Łuszczyk. Kampania realizowana będzie głównie na outdoorze i mediach miejskich. Wspierać ją będą kampanie radiowe, prasowe, internetowe oraz w social mediach, a także działania PR, realizowane przez Guarana Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Galeria Jurajska nową kampanią „zrywa ze skromnością”