Garnier rusza z kampanią Garnier Body Dance
Z dniem 15 czerwca 2008 roku rusza nowa ogólnopolska kampaniakonkursowa kosmetyków Garniera do pielęgnacji ciała pod hasłemGarnier Body Dance opierająca się na serwisie internetowymwww.garnierbodydance.pl - artykuł sponsorowany.
Akcja Garnier Body Dance opiera się na tańcu i związanych z nimemocjach. Kierowana jest do wszystkich dbających o swoje ciało ikochających gorące rytmy.
Głównym celem kampanii jest nawiązanie dialogu między markąGarnier, a Konsumentem. To właśnie taniec pozwala naturalnieuwolnić swoje emocje i ciało - pomaga wyrazić siebie. Wierzymy, żeemocjonalny kontakt z odbiorcą naszych produktów jest kluczem doosiągnięcia sukcesu i wzmocnienia pozycji lidera na rynkukosmetyków do pielęgnacji ciała - mówi Przemysław Jaczewski,Product Manager Garnier, pomysłodawca i autor kampanii. Taniec izwiązane z nim emocje w sposób wręcz idealny komponują się z misjąGarniera "Dbaj o siebie" - dodaje.
Internauci mają możliwość uczestnictwa w tworzeniu treściwitryny, aktywnie biorąc udział w specjalnie przygotowanymkonkursie będącym połączeniem aktywności online i promocjihandlowej w sklepach na terenie całej Polski.
Projekt Garnier Body Dance idealnie wpasowuje się w koncepcjęWEB 2.0. wykorzystując prawdziwy potencjał internetu, jakim są samiużytkownicy. Przygotowaliśmy dla nich trzy strefy w zależności odpreferencji. Strefa Dancefloor pozwala na aktywny udział wkonkursie - zbieramy punkty wrzucając na stronę samodzielnienakręcone filmy z własnymi układami tanecznymi. Strefa Dance Gameto gra, w której mierzymy się z innymi zawodnikami na interaktywnymparkiecie. Dodatkowo dostępne jest specjalne forum dyskusyjne, naktórym zarejestrowani użytkownicy dyskutują na interesujące ichtematy - mówi Małgorzata Bogacka, Senior Account Manager agencjiD&C Graphics. Jesteśmy przekonani, że projekt jest idealniedopasowany do potrzeb internautów. Użytkownicy sami będą zachęcaćswoich znajomych do udziału w akcji polecając im konkurs -dodaje.
Specjalnie dla Garnier Body Dance, pozyskano partnerów Akcji,którymi są: największa i najnowocześniejsza szkoła tańca EgurrolaDance Studio - sponsor 5-dniowych, personalizowanych, jedynych wPolsce warsztatów tanecznych prowadzonych w trybie 1 na 1(instruktor - tancerz), oraz IQ Publishing - dostawca najwyższejjakości produktów multimedialnej rozrywki.
Wierzymy, że unikalny wkład trzech stron partnerskich będziestanowił dla Konsumenta wyjątkową wartość dodaną. Cieszymy się zfaktu, że to właśnie te dwie firmy zdecydowały się stanąć u naszegoboku - mówi Przemysław Jaczewski.
Akcja Garnier Body Dance trwa od 15 czerwca do 15 sierpnia 2008roku i będzie wspierana w internecie oraz we wszystkich biorących wniej udział punktach sprzedaży na terenie całej Polski tj. wsieciach hiper- i supermarketów, sklepach tradycyjnych, drogeriachi drogeriach sieciowych.
Całość działań TTL w internecie przygotowała agencja reklamowaD&C Graphics. Za projekty BTL odpowiada agencja Publicis.
D&C Graphics to polski odziałkreacyjny jednej z najstarszych brytyjskich firmDarkstone&Cardinal Business Group istniejacej od 1861. Firmaposiada w Polsce biura w Łodzi, Wrocławiu, Warszawie i Grodźcu.Zajmuje się kampaniami reklamowymi, produkcją telewizyjną orazszeroko rozumianą kreacją wizualną. W Polsce obsługuje m. in.:L'Oréal Polska, Ceramikę Paradyż, Polską Grupę Energetyczną, UMŁ,Metro, Wydawnictwo Wilga, Kross, Se-Ma-For.
Więcej informacji na temat kampaniiudzielają:
Małgorzata Bogacka
Darkstone & Cardinal Sp. z o.o.
Tel. 042 634 17 54 e-mail: m.bogacka@dc-graphics.pl
Przemysław Jaczewski
L'Oreal Polska Sp. z o.o.
e-mail: pjaczewski@pl.loreal.com
Kampania - Garnier Body Dance
Klient: L'Oreal Polska:
Przedstawiciele klienta
Przemysław Jaczewski - Product Manager
Paulina Kaczmarek - Group Product Manager
Agencja: D&C Graphics (część Darkstone&Cardinal BusinessGroup)
Client Service
Małgorzata Bogacka - Senior Account Manager
Kreacja
Piotr Maciocha - Senior Art Director
Maciej Mizer - Art Director
Michał Kolasa - Lead Graphic Designer
IT
Tomasz Maciąg - IT Director
Dołącz do dyskusji: Garnier rusza z kampanią Garnier Body Dance