685 tys. widzów „Kuby Wojewódzkiego”, TVN liderem. Hitem odcinek z Kożuchowską i Skórzyńskim
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 685 tys. osób, o 62 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki 33. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.40, w okresie od 6 września do 29 listopada br. Obejrzało je średnio 685 tys. osób, co zapewniło stacji 10,35 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 13,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,70 proc. wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 778 tys. widzów. Wyemitowany został 20 września, a gościli w nim Małgorzata Kożuchowska i Krzysztof Skórzyński.
W porównaniu do emitowanej rok temu 31. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 62 tys. osób, ale delikatnie wzrosły rynkowe udziały produkcji. Program pokazany rok temu oglądało średnio 747 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 9,89 proc. w 4+, 11,91 proc. w 16-49 oraz 10,49 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” (wtorek między 22.42 a 23.44) miał 9,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajęła pierwsze miejsce na tle konkurentów. Wiceliderem w tym czasie jest kanał TVN24, który miał 6,51 proc. Trzecie miejsce należało do TVP Info (5,60 proc.), a czwarte - do TVP2 (4,98 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat TVN był bezkonkurencyjnym liderem.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.
Dołącz do dyskusji: 685 tys. widzów „Kuby Wojewódzkiego”, TVN liderem. Hitem odcinek z Kożuchowską i Skórzyńskim