SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

685 tys. widzów „Kuby Wojewódzkiego”, TVN liderem. Hitem odcinek z Kożuchowską i Skórzyńskim

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 685 tys. osób, o 62 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Małgorzata Kożuchowska i Krzysztof Skórzyński w programie „Kuby Wojewódzki”; fot. TVNMałgorzata Kożuchowska i Krzysztof Skórzyński w programie „Kuby Wojewódzki”; fot. TVN

Premierowe odcinki 33. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.40, w okresie od 6 września do 29 listopada br. Obejrzało je średnio 685 tys. osób, co zapewniło stacji 10,35 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 13,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,70 proc. wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 778 tys. widzów. Wyemitowany został 20 września, a gościli w nim Małgorzata Kożuchowska i Krzysztof Skórzyński.

W porównaniu do emitowanej rok temu 31. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 62 tys. osób, ale delikatnie wzrosły rynkowe udziały produkcji. Program pokazany rok temu oglądało średnio 747 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 9,89 proc. w 4+, 11,91 proc. w 16-49 oraz 10,49 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” (wtorek między 22.42 a 23.44) miał 9,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajęła pierwsze miejsce na tle konkurentów. Wiceliderem w tym czasie jest kanał TVN24, który miał 6,51 proc. Trzecie miejsce należało do TVP Info (5,60 proc.), a czwarte - do TVP2 (4,98 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat TVN był bezkonkurencyjnym liderem.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Dołącz do dyskusji: 685 tys. widzów „Kuby Wojewódzkiego”, TVN liderem. Hitem odcinek z Kożuchowską i Skórzyńskim

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
inaf
czas zejść ze sceny panie kubo
odpowiedź
User
Andyyy
czy wciąż Kubuś śmieje się w programie sam ze swoich żartów i mówi publiczności kiedy mają bić brawo? żenujący program.
odpowiedź
User
Bert
Tego pajaca nie idzie oglądać bo widzowie są znudzeni tym nie śmiesznym gościem który to od kilku nastu lat katuje sobą widzów ,Dajcie spokój z tym nudziarze bo ileż można katować widzów ?? I pomyśleć że Dziad Miszczak dał mu czas antenowy i miał być wielkie Hit A Wyszła Wielka Klapa ha ha ha
odpowiedź