GetResponse przejmuje Recostream
GetResponse, polska platforma do email marketingu i marketing automation, ogłasza przejęcie Recostream - firmy technologicznej zajmującej się personalizowanymi rekomendacjami AI/ML. Dzięki transakcji, której wartości nie ujawniono, GetResponse rozszerza możliwości personalizacji o rekomendacje produktowe AI.
Dodanie rekomendacji produktowych AI wykorzystujących technologię Recostream sprawia, że klienci GetResponse mogą serwować spersonalizowane rekomendacje produktów i treści odwiedzającym ich strony internetowe, przyczyniając się tym do wzrostu konwersji. Funkcjonalność ta na bieżąco analizuje zachowanie, preferencje, potrzeby i nawyki każdego gościa sklepu internetowego. Wszystkie rekomendacje są wyświetlane w czasie rzeczywistym i mogą być dodane do wiadomości email lub bezpośrednio na stronę internetową.
- Zakup technologii Recostream daje klientom GetResponse możliwość włączenia rekomendacji produktowych AI do wszystkich działań na stronach WWW i w emailach. To wszystko z poziomu jednej platformy - mówi Szymon Grabowski, założyciel i CEO GetResponse.
GetResponse przejmuje Recostream
- Jestem niesamowicie dumny z tego, co zbudowaliśmy w Recostream przez ostatnie 3 lata. Wysoce spersonalizowane rekomendacje oparte na danych behawioralnych to kluczowy element systemów ecommerce nowej generacji. Nasze połączenie to początek fantastycznej podróży dla Recostream i naszych klientów w ramach ambitnych planów GetResponse - mówi Michał Glomba, współzałożyciel i CEO Recostream.
- Postawiliśmy sobie ambitne zadanie: zbudować najnowocześniejszy silnik rekomendacji oparty o sztuczną inteligencję i działający w czasie rzeczywistym, przeznaczony dla witryn ecommerce każdej wielkości. Jego kluczowe funkcjonalności, czyli błyskawiczna integracja z dowolną platformą ecommerce, zaawansowane modele rekomendacji i przejrzysta analityka są wciąż nie do pobicia przez naszą konkurencję - mówi Arkadiusz Drysch, współzałożyciel i CTO Recostream.
Obie firmy rozpoczęły współpracę pod koniec 2021 roku. W styczniu 2022 r. GetResponse rozpoczęło testowanie rozwiązania Recostream. Po analizach porównawczych konkurencyjnych rozwiązań, w październiku 2022 r. została podjęta ostateczna decyzja o zakupie technologii Recostream.
Dołącz do dyskusji: GetResponse przejmuje Recostream