GfK Polonia prezentuje swoją 'kuchnię' badawczą
Dział Consumer Tracking firmy badawczej GfK Polonia organizuje DniOtwarte "Zobacz nas od kuchni". Nowatorski cykl spotkań z klientamirozpoczyna prezentacja kulisów przebiegu nowego badania GfK PanelIndywidualny, które dostarcza firmom informacji o zachowaniachzakupowych indywidualnego nabywcy.
Podczas Dni Otwartych GfK Polonia, które odbywają się dziś ijutro klienci poznają szczegóły przebiegu badania GfK PanelIndywidualny - od momentu rekrutacji respondentów, poprzez przepływdanych, sprawdzenie ich jakości, aż do wykonania raportu i analizy.Będą mieli także jedyną okazję wejść w rolę uczestnika badania,czyli zrobić zakupy w minisklepie i uzupełnić dzienniczek zakupów.Poznają zespół, który zawsze czuwa nad prawidłowym przebiegiembadania, ale nie ma bezpośredniego kontaktu z klientem, a takżedowiedzą się o tym, w jaki sposób najskuteczniej wykorzystaćbadanie w ich firmie. - Chcemy indywidualnie doradzić w jaki sposóbklienci mogą czerpać najwięcej korzyści z badania, a także jeszczelepiej poznać ich potrzeby - tłumaczy Ewa Małuszyńska, dyrektordepartamentu Consumer Tracking w GfK Polonia.
Metodologię Panel Indywidualny GfK Polonia zaprezentowała napolskim rynku w październiku 2007 roku. Badanie monitoruje wybraneartykuły spożywcze, kosmetyki oraz wydatki na paliwo i telefoniękomórkową. Wiedza z badania przydaje się m.in. w tworzeniu iweryfikacji strategii marketingowych. Wszystko to dzięki informacjio miejscu, częstotliwości i wielkości zakupów nabywców. Dzięki tymdanym, można monitorować rozwój marek, zbadać zasięg marki i profildemograficzny jej nabywców wkrótce po wprowadzeniu na rynek. Wśródklientów badania są już m.in. firmy Lorenz i Orange.
Dni Otwarte rozpoczynają cykl spotkań z klientami. DziałConsumer Tracking Gfk Polonia chce je organizować kilka razy wroku.
Dołącz do dyskusji: GfK Polonia prezentuje swoją 'kuchnię' badawczą