SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Giełdokracja - serwis społecznościowy dla inwestorów od DM BZ WBK (wideo)

Dom Maklerski BZ WBK uruchomił serwis społecznościowy Gieldokracja.pl skierowany do inwestorów giełdowych. Stronę przygotowała i wdrożyła agencja Artegence.

Serwis Gieldokracja.pl ma na celu umożliwienie inwestorom giełdowym spotkań i wymiany wiedzy. Na stronie każdy użytkownik jako Giełdokrata może zdobywać punkty i awansować w rankingach za swoje różne aktywności, m.in. składanie zakładów, proponowanie estymacji, odpowiadanie w systemie eksperckim czy prowadzenie bloga. Rankingi pokazują, kto jest najskuteczniejszym inwestorem, szkoleniowcem i analitykiem miesiąca lub ogółem. Punkty można też wymieniać na nagrody, np. notowania giełdowe w czasie rzeczywistym albo nagrody rzeczowe, a także dzielić się nimi z innymi użytkownikami. Dostępne też są testy wiedzy o giełdzie, za rozwiązywanie których otrzymuje się certyfikaty od DM BZ WBK.

W serwisie zarejestrowani internauci mogą wyszukiwać, obserwować i stawać się znajomymi z użytkownikami o podobnych aktywnościach na stronie. Ponadto można być uczestnikami grup dyskusyjnych i przebywać w wirtualnej sali notowań, gdzie rozmawia się na tematy giełdowe.





Na Gieldokracja.pl znajdują się dokładne informacje o wszystkich spółkach giełdowych: profile działalności, notowania, najważniejsze wskaźniki i składy zarządów. Można przeglądać wykresy z kursami akcji poszczególnych spółek oraz grafiki prezentujące powiązania kapitałowe spółek z innymi podmiotami. Ponadto dostępne są profile każdego managera z opisem jego skuteczności biznesowej i powiązań z innymi managerami oraz barometr pokazujący nastroje panujące na rynku.

Serwis na zlecenie Domu Maklerskiego BZ WBK przygotowała i uruchomiła agencja Artegence.

Dołącz do dyskusji: Giełdokracja - serwis społecznościowy dla inwestorów od DM BZ WBK (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl