SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Good One PR wypromuje Faktoramę

Agencja Good One PR wraz z początkiem kwietnia rozpoczęła współpracę z Faktoramą, platformą oferującą możliwość inwestowania w faktury.

Do zadań agencji należy obsługa public relations firmy na polskim rynku, a także doradztwo w zakresie wizerunku i reklamy.

W ramach działań public relations agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy, PR korporacyjny, a także doradztwo w zakresie wizerunku i reklamy.

Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada Ewelina Puławska i Joanna Walczak.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: Good One PR wypromuje Faktoramę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl