Google liderem na chińskim rynku mobilnych wyszukiwarek
W II kwartale bieżącego roku z telefonów komórkowych w Chinach wykonanych zostało 271,7 miliona internetowych wyszukiwań.
To tylko o 0,1 proc. więcej w porównaniu z wcześniejszymi trzema miesiącami, ale jednocześnie aż o 120,2 proc. więcej wobec analogicznego okresu roku ubiegłego - wynika z danych firmy badawczej Analysys International.
Z 26,6 proc. udziału w rynku liderem w II kwartale była Google China, nieznacznie wyprzedzając Baidu (26,0 proc.), która dominuje na tradycyjnym rynku wyszukiwarek w Chinach.
Na kolejnych miejscach znalazły się: 3GYY (13,5 proc.), Yicha (12,9 proc.), Easou (8,9 proc.), Tencent SoSo (4,8 proc.), Wukong (2,8 proc.) oraz NetEase Yodao (1,4 proc.).
Dołącz do dyskusji: Google liderem na chińskim rynku mobilnych wyszukiwarek